loading...
سایت گروهی عاشقانه
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 16 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

اعتبار آدمها به حضورشون نيست ، به دلهره ايست که در نبودشون ايجاد ميشه !
 



پس از تو ، خط قرمز مي گذارم / پس از هر بي تو ، هرگز مي گذارم / مبادا واژه ها دستت بگيرند / (تو) را در يک پرانتز مي گذارم .
 



زندگي تنها عبور نفس ها نيست ، تداعي لحظه هاييست که به ياد دوست مي گذرد !
 



من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشي / تو نقش جهان و هر وجبت ترمه و کاشي / در هر نفس اين است دعايم همه : اي ماه / در زير و بم خاطره آزرده نباشي .


 



براي زندگي نه سقف ميخواهم نه زمين ! نقشه ي جغرافيايي دستهايت کافيست .
 



ميدوني فرق تو با روز چيه ؟ روز ?? تاش بايد جمع بشه تا ماه بشه اما تو همينجوري ماهي !
 



کاش ميشد بدانم تا کجاها ميبرد / اين نسيمي کز نفس هاي تو ما را ميبرد / کاش ميشد بدانم جاري عشقت مرا / ميکشاند سوي برکه يا به دريا ميبرد .
 



دوري پايان علاقه نيست ، انتظار قشنگترين غم دنياست ، ازت دورم اما به يادتم !
 



گلهاي آفتاب گردان در روزهاي ابري بلاتکليف اند ، مثل من در روزهاي بي تو بودن .
 



روز و شب فکر توام در خواب ميبينم تويي / خواب پوچ است ، من بيدار ميخواهم تو را .




تو را در عين دوري دوست دارم / تو را با اين صبوري دوست دارم / گل نرگس ، گل جاويد ايام / تو را صد سال نوري دوست دارم .
 



رسيد مژده که ايام غم نخواهد ماند / چنان نماند و چنين نخواهد ماند / اگرچه من در نظر يار خاکسار شدم / رقيب نيز چنين محترم نخواهد ماند .
 



دلبرا در دل سنگ تو وفا نيست چرا ؟ / کافران را دل نرم است و تو را نيست چرا ؟ هرکه قتلي بکند ، کشته بهايي بدهد / تو مرا کشتي و اميد بها نيست چرا ؟
 



آنگاه که خنده بر لبت ميميرد / چون جمعه ي پاييز دلم ميگيرد / ديروز به چشمان تو گفتم برو / امروز دلم بهانه ات ميگيرد .
 



من نميخواهم بپندارم تو خوابي بوده اي / در گمان آسمانم ، آفتابي بوده اي / تا نگارين است از تصوير هايت خاطرم / چون کنم باور که تو نقش بر آبي بوده اي .
 



دل کندن اگر کار آساني بود ، فرهاد به جاي بيستون ، دل ميکند !
 



معناي شکست مي شوي بعد از من / سروي که نشست مي شوي بعد از من / من زنده به گور مي شوم بعد از تو / تو مرده پرست مي شوي بعد از من .
 



هرچه مي دوم ، با گمان رد گام هاي تو گم نميشوم ، راستي در ميان اين همه اگر ، تو چقدر بايدي !
 



در فراقت آهنگ قلبم در غم است / بي صدا مي خندم اما روزگارم درهم است .
 



به حساب خيالبافي ام مگذار ، اما ستاره اي دارم در تاريکترين شبها ، فقط خواستم بداني که ميتوان دلخوش کرد به چراغهاي کوچک يک هواپيما !




احساس تو چون طراوت باران است / بر زخم شکوفه هاي گل درمان است / هر وقت که در هواي تو مي چرخم / انگار نفس کشيدنم آسان است .
 



روي خاک وجودم نه گلي هست نه درختي / لحظه هاي بي تو بودن ميگذره ، اما به سختي .
 



اگر شبي از شبهاي زمستان مسافري به اميد گرمي نگاهت به تو پناه آورد تنهاش نذار ، شايد در گرمترين روزهاي تابستان به خنکي لبخندش محتاج باشي !
 



قاصدک رسيد ، خبري از تو نداشت ، پرپرش کردم تا درس عبرتي باشد براي قاصدک فردا !
 



دل من پشت سرت کاسه ي آبي شد و ريخت ، کي شود پيش قدمهاي تو اسفند شوم !
 



ديگر نه دلم شوق تماشا دارد / نه پنجره اي به سمت فردا دارد / تنهايي ديگري برو پيدا کن / اين غار براي يک نفر جا دارد .
 



بيخودي به خودت زحمت نده ! اين بذرهاي تنفر که در دلم مي کاري هرگز جوانه نخواهد زد !
 



براي تا ابد ماندن بايد رفت ، گاهي به قلب کسي ، گاهي از قلب کسي !
 



خطي کشيد روي تمام سوال ها / تعريف ها معادله ها احتمال ها / خط ها به هم رسيد و به يک جمله ختم شد / با عشق ممکن است تمام محال ها .
 



فاصله را بگو به خود نبالد ، خاطره ي بودن با تو تمام فاصله ها را مي شکند !




اي کاش که دست کم سرابم باشي / يا شاخه گل لاي کتابم باشي / در اين همه تاريکي مطلق بانو / خورشيد که نه چراغ خوابم باشي .
 



قشنگي شب يه ستاره هاشه ، قشنگي عشق به دوامشه و قشنگي تو به مرامته !
 



شنيدي ميگن : خيلي دور خيلي نزديک ؟ اولي دستامونه ، دومي دلامون !
 



فراموش نميشوي ، جاي پاي تو مانده بر تمام من !
 



گاهي با دويدن براي رسيدن به کسي ، دگر نفسي براي ماندن در کنار او باقي نخواهد ماند .
 



به چه تشبيه کنم نام تو را ، به بهار يا به آبي زلال دريا ، ساده تر مي گويم تو تماميت احساس مني .
 



عزيزتر از جانم ، من در چشم تو کتاب زندگيم را ميخوانم و هر بار که مژه هاي تو بهم ميخورد يک صفحه از زندگي را براي من ورق ميزند .


اگر دست من بودي "ي" را اينقدر ميکشيدم تا صاف بشه ! بشه "ا" ! اون وقت هيچ چيز "بي تو" نبود ، همه چيز "با تو" ميشد !
 



اشک شيرين من از خنده دل انگيزترست / سر انگشت تو بر گونه ي من نوش ترست / تو به نرمي چو کشي دست بچشمان ترم / بوسم آن دست که از چشم ترم خوب ترست .
 



باران بيايد يا نيايد ، تو باشي يا نباشي ، خاطرت باشد يا نباشد ، من خيس از ياد توام !




تو نبودي دل به دل راهي نداشت / از خيال عشق آگاهي نداشت / تو نباشي تا قيامت بي کسم / در تمام زندگي دلواپسم .
 



نگاه انتظارم بي تو ابريست / خيال بيقرارم بي تو ابريست / قسم بر حرمت آيينه و گل / هواي روزگارم بي تو ابريست .
 



چقدر تلخ شده اي ، اين روزها قندهايت را در دل چه کسي آب ميکني ؟
 



آنقدر باورت دارم که وقتي ميگويي باران ، خيس ميشوم !
 



به ستاره ها نگاه کن ، به چشمک زدنشون بخند اما بهشون دل نبند ، چون چشمک هاشون از روي عادته .
 



ميدوني تو مثل چي هستي ؟ مثل يک تصادف وحشتناک که کشته و مرده زياد داري !
 



اميد به فردا را از کرم ابريشم بياموزيم که تمام عمر قفس مي بافد ، ولي به اميد پريدن است .
 



هرگاه قادر به شمردن قطرات باران شدي ، آنگاه خواهي دانست چقدر دوستت دارم !
 



گرچه با درد فراق تو کنار آمد دلم / يک دمي بي ياد عشق و خاطراتت نيستم .
 



مرا در افق چشمانت جاي بده ، نگذار در حسرت دوريت به فراموشي سپرده شوم .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • ....رفیق من سنگ صبور غم هاست....
  • سایت تفریحی مَگ پا
  • فوتو تکست
  • .♥.every thing.♥.
  • وبلاگ عاشقانه حامد
  • کتاب عشق شیرین
  • ورود بی جنبه ها ممنوع
  • عاشق مجروح
  • نويد چت
  • مها و علیشمس
  • وبلاگ اسیر زمونه
  • مهندسی عمران نجف آباد
  • پاتوق كاربران نويدچت
  • وب سایت تفریحی 9 فان
  • دلنوشته ها، يادها و خاطره های ماندگار
  • LΘƲΣ ΘΓ GΔΜΣ
  • چت
  • شادمهر کلاسیک
  • سکوت مرگ
  • برای دلم ...
  • اسرا 44
  • بروزترین سایت ایران.اهنگ مداحب اس ام اس.
  • سایت تفریحی لایک اسـ امـ اسـ
  • تـــو پـتـر یــنـهــا
  • シشهر خندهシ
  • ŁΞł Ł㋡
  • عاشقونه
  • کلبه دل فقط متن
  • رز ویدیو | دانلود کلیپ موبایل
  • تبادل لینک هوشمند و حرفه ای
  • کلیک کن تا فیلتر نشده / 18
  • سایت خبری و تفریحی یک نایس
  • §.•´¨'°÷•..× سرنوشت ×,.•´¨'°÷•..§
  • بلاگ دیزاین
  • سایت آموزشی هاش هاش
  • از شیر مرغ تا جون آدمیزاد
  • برای دلم..
  • ..♥wellcome to my web♥...
  • مجله اینترنتی پونه
  • مجله اینترنتی اقاقیا
  • آهنگباز
  • ...دلنوشته
  • از شير مرغ تا جون آدميزاد
  • انرژی مثبت، روانشناسی
  • کافه عشق
  • عکسهای زیبا
  • عکس جدید
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • تصویربرداری حرارتی
  • فروشگاه اینترنتی سبد شاپ
  • سایت تفریحی و سرگرمی پیشکسوت
  • بـــــــــــمـــــــــــب خـــــــنـــــ
  • جملات زیبا و عاشقانه
  • عاشقانه امیروالهه
  • سایت عاشقانه وحید
  • تـــــــــــــــــــوپوقـــــــ♥ــــــــ
  • جملات عاشقانه
  • سکوت مرگ
  • انجمن و سایت بزرگ 168لاوو
  • دل تو موزیک
  • اس ام اس جدید و عاشقانه 94
  • ابزار رایگان برای وبلاگ
  • دانلود رایگان چهل سی
  • خرید آسان | فروشگاه اینترنتی
  • تدبردرقرآن کریم
  • دنیای من
  • دنیای اموزش و دانلود
  • سیستم بایت
  • weblog music
  • بزرگترین سایت موزیک
  • جدیدترین های اندروید|فوراندروید 93
  • نرم افزار های پولی کافه بازار
  • آموزش هک . کرک . بک ترک . بالا بردن امنی
  • دوستان مهربان
  • کلوب هواداران نیلوفر بهبودی
  • بزرگترین سایت موزیک ایران
  • اس ام اس 098
  • مطالب و عکس های داغ
  • علمی و سرگرمی
  • سایت تفریحی فان شاد
  • فروشگاه هاردی | خرید اینترنتی ارزان قیمت
  • شکارچی قلب ها
  • z موزیک
  • هرچی بخوای!!!
  • بک لینک
  • خط خطی های یه دختر دبیرستانی
  • گالری عکس شادی
  • parimehrabun
  • ارکیده دیزاینر مرجع کد و ابزار سایت
  • اسکریپت*بازی کامپیوتر*نرم افزار*اس ام اس
  • تبادل لینک رایگان
  • مجله ی اینترنتی خانواده
  • عشق من لی مینهو
  • تنهایی رضا
  • این جا همه چی درهمه
  • تنها عشق واقعی خدا
  • از دل نوشتهایم ساده نگذر
  • ღஜღیک زنم! منتظر مادر شدنم...ღஜღ
  • غمکده0011
  • جملات عاشقانه
  • بهترین وب طنز
  • یه روزایی زیر بارون با یه یاد
  • فیس جوک جدید خنده دار
  • یک تماس بی پاسخ...
  • ·•●بزن بارون●•·
  • بمب خنده
  • ** یه پسر خوشتیپ **
  • Tanha.l
  • saylent love
  • آشناي غريب
  • آشپزی مدرن
  • خآموشی
  • ♥❧عشق یعنی خدا❧♥
  • دلتنگی اعرابی
  • عجایب و شگفتی ها
  • آموزش ساخت کاردستی
  • كلوپ موزيك
  • روبینا ربنکلا
  • عکس
  • از هر دری سخنی
  • شازده کوچولو
  • یادی از روزهایی که گذشت؛ تلخ یا شیرین
  • می نگریم و می رویم
  • tak setareh
  • جهانی ک نور عشق سونامی انجا را روشن کرده
  • مراقب
  • سقوط آزاد
  • دیوونگی های ما دوتا
  • عاشقان دل خسته را فراموش نکن دنیا
  • بمب عشق
  • به سلامتی تهایی...
  • Ghalb yakhi
  • پی امستان
  • دلنوشته های یه دلشکسته
  • ♥ ♫ ♥ مهـــــــــربونی ♥ ♫ ♥
  • دانلود آهنگ جدید
  • هنرکده اول
  • هیس اره باتوام ازت بدم میاد
  • دفتر عاشقانه ما
  • جالب انگیز
  • مــدل لبـاس
  • عشق شیشه ای
  • کل کل عاشقی
  • ساحل سکوت
  • هنرکده اول
  • دل نوشته
  • جملات و عکس های عاشقانه
  • جملات و عکس های عاشقانه و دلتنگی
  • اس ام اس
  • Amin
  • بـوسـه عشـق
  • پر فروشترین کتاب ها
  • تباهـــــــــی و پوچـــــــــــــــی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2433
  • کل نظرات : 2292
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 421
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,222
  • بازدید ماه : 3,956
  • بازدید سال : 20,245
  • بازدید کلی : 684,554